יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

עונת המלפפונים - דעתי על תקשורת בימינו ומה זה עושה לנו


הפוסט הזה הוא חורג מרוח הבלוג שלי, אך אינני יכולה לשתוק יותר! לאחרונה התפרסמו בתקשורת כמה "ידיעות " אשר גרמו לי אישית להסתכל על כל ה"חדשות המרעישות" באור אחר...

פרשת "הקרונפלקס" של תלמה

ראשית אני רוצה להבהיר - אינני עובדת של חברת יוניליוור / תלמה , גם אף אחד מבני משפחתי לא עובד בחברה, לא קיבלתי ולא מקבלת מהם תמורה כל שהיא ואינני נמנעת עם חברת הפרסום ו/או שיווק שלהם!!! מה שאני כותבת זו דעתי האישית בלבד!! 

כל הסיפור של הקורנפלקס הוא מנופח ויצא מכל פרופורציה! ראשית העובדות כפי שהוצגו ע"י החברה : 

התקלה התגלתה בפס היצור עוד לפני שהקורנפלקס יצא מגבולות המפעל!קורנפלקס המדובר טרם הגיע לרשתות השיווק!על מה כל הראש??? מה קרה?? מה שאני רואה זה שהחברה באופן שוטף עושה בדיקות של מוצריה במהלך היצור ולוקחת אחראיות על התוצרת שלה, ומה זה משנה לי בתור צרכן איזו מנת יצור זו הייתה ואיזה סוג זה היה אם אין סיכוי שקניתי אותו בכיוון שהוא כלל לא הגיע לחנויות?! למה היה צריך לנפח את הסיפור הזה? בשבילי מה לדון כל פעם על משהוא לא רלוונטי ? 

הנערים המשתוללים בחופשות בחו"ל 

כן אני מאמינה שהידיעה הזאת לא נולדה משום מקום, אני מאמינה שיש נערים שכן משתוללים כשהם יוצאים לחו"ל ללא ליווי הורים אך לדעתי זה לא באופן גורף כולם כמו שהוצג בכתבות למהנים בטלוויזיה ובעיתונות. בדיוק באותה תקופה ילדי הגדולים בן 21 ובן 17 נסעו גם הם לחו"ל , אומנם היעד הנבחר היה לא איי קפריסין או יון אלה הם בחרו בגרמניה (היער השחור) , מהתמונות שהם שלחו לי , מהתגובות שרשמו אני בטוחה שהכול היה שונה לגמרי! יתרה מזאת לפני הנסיעה הם קנו מגנטים עם נופי ירושלים וחילקו אותם כמתנה "מארץ הקודש" לנותני שרות שנפגשו איתם - כמו פקידת קבלה במלון, נהג מונית, שף במסעדה וכו' 

יצא ככך שגם בני השלישי בן ה 15 יצא עם משלחת חילופי נוער לגרמניה בדיוק באותה תקופה , במשך כל הטיול אנחנו ההורים לא קיבלנו אף תלונה על ילדינו! כלום! רק תשבחות על התנהגותם למופת! הם יצגו את המדינה והנוער שלנו בפני נערים ונערות גרמניים בכבוד! הם חייו בבתים שלהם והתנהגות שלהם בתוך הבית הייתה מדהימה! 

ומה אני חושבת על כל זה וגם על עוד כמה וכמה "ידיעות מרעישות"  בתקשורת? 

זו תקופת המלפפונים? או שרוצים להסית תשומת ליבנו ממה שקורה בממשלה, בכנסת, שרי ממשלה וראש הממשלה? למה הפסיקו לדבר על חקירות ראש הממשלה? למה לא דנים על שערוריית מחירי הקייטנות? על מחירי חוגים במתנסים? על תעשיית שיעורים פרטיים להכנה לבגרות כאשר ילד עדיין לומד במערכת חינוך ממלכתית ועול עזרה לבגרות נופל על ההורים? כל ניצולי השואה חיים בכבוד? ועוד ועוד 

יש כל כך הרבה בעיות אמתיות במדינה שחייבים להיות בכותרות ומשום מה הם הם לא עושים כזה רעש כמו הנושאים שוליים אחרים אשר תופסים כותרות ראשיות ... דעתי היא שפשוט מסיתים אותנו מלהתקומם על הממשלה שלנו, על אי סדרים , על יוקר המחיה ... 

קחו בערבון מוגבל את מה שאתם רואים/קוראים בתקשורת ותחשבו תמיד האם זו כל האמת מה שמספרים לנו? 

 

 

אין תגובות: