יום רביעי, 11 בפברואר 2015

ברוכים הבאים

ברוכים הבאים לבלוג שלי!
קצת עלי , אני נשואה ואמא ל 4 בנים, עובדת במשרה מלא + משרה נוספת בעבודות הבית :-) טוב נו כמו כולנו.
בראש ובראשונה אני אשה והמראה החיצוני שלי הוא מאוד חשוב לי , אני משתדלת לשמור על אורך חיים בריא, וגם מטפלת בעצמי אצל קוסמטיקאית באופן קבוע, מנסה שיטות טיפול חדשניות ע"מ לשמור על עור הפנים.
בגלל שיש לי 5 גברים בבית  וגם בגלל אהבתי לארח בבית , אין מנוס מלהיות יצירתית בבישולים, אני מבשלת הרבה , אוהבת לבשל ותמיד פתוחה למתכונים חדשים כמו גם מתכונים שעברו אצלי במשפחה.
אני אוהבת לקנות , להסתובב בחנויות אבל גם קונה הרבה דרך האינטרנט (ולא רק בגדים).
האהבה הכי גדולה שלי  זה טיולי חו"ל ובמיוחד טיולים מיוחדים, מקומות חדשים וגם נופש עם הילדים.
בנוסף תמיד אוהבת לנסות ולהתנסות בדברים חדשים .
על כל זאת ועוד אתם מוזמנים/ות לקרוא כאן .
תהנו 

אין תגובות: